poniedziałek, 10 września 2012

Mój pierwszy TAG :)


I stało się - zostałam oTAGowana po raz pierwszy :) przez Kamilę na blogu capelllibelli.blogspot.com
Bardzo Ci dziękuję Kamilo, dzięki Tobie poczułam się pełnoprawną bloggerką z krwi i kości :)


Zasady:
 - otagować 15 blogów,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu

1. Jestem dogomaniaczką.
Miałam 3 dogi niemieckie, niestety wszystkie już odeszły. Marzę o czwartym - na razie śledzę wątki adopcyjne i wzdycham... To najlepsze, najspokojniejsze, najmądrzejsze psy na świecie :) I największe ;)
2. Mam ADHD.
Niestety, nie w potocznym rozumieniu, tylko zdiagnozowane. Mam problemy z koncentracją, robię tysiąc rzeczy naraz... Gubię ważne dokumenty, klucze, zapominam o spotkaniach, terminach. Ale dzięki tej przypadłości nauczyłam się wielu rzeczy, żeby mieć zajęte ręce, poza tym mogę szybko przyswoić duża ilość faktów.
3. Dwa razy w życiu ostrzygłam się na zero.
Nie pamiętam co mnie podkusiło - chyba ciekawość :) Za pierwszym razem kuzynka płakała jak mi obcinała włosy. Za drugim razem zrobiłam to sama. Za każdym razem byłam zachwycona wyglądem :) Ale chyba już tego nie powtórzę bo jestem za stara.

4. Uwielbiam czekoladę.
Mogłabym się odżywiać wyłącznie nią. Niestety, coraz bardziej to widać na wadze i w moich biodrach :(
5. Maniakalnie szydełkuję :)
Nauczyłam się szydełkować na studiach, z nudów, przy okazji zajęć z tkaniny. Od tamtej pory robię to wszędzie - w samochodzie, w pociągu, w kolejce, na poczcie, w domu :) Najchętniej robię takie małe zabaweczki - amigurumi i rozdaję je znajomym :)

    
6. Nie cierpię robić zakupów w galeriach handlowych. 
Po prostu nie-  żle się tam czuję, nie umiem na nic zdecydować, zawsze szkoda mi pieniędzy i najczęściej wychodzę z tym, czego wcale nie chciałam...
7. Prowadzę drugiego bloga.
Składającego się z samych rysunków. Zaczęłam już bardzo dawno, niestety wrzucam obrazki bardzo nieregularnie, najczęściej zrywami - jest bardzo praco- i czasochłonny

To tyle o mnie :)

Wiem, ze powinam oTAGować kolejnych 15 blogów, ale niestety jestem w blogosferze zupełnie początkująca i nie mam jeszcze tak szerokich znajomości... Poza tym, większość z moich obserwowanych i podglądanych bloggerek już ten TAG uzupełniała. Ale, jeśli ktoś będzie miał ochotę, to proszę czuć się przez mnie oznaczonym :)

3 komentarze:

  1. Te szydełkowe stworki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, poważnie na łyso....!! Chyba bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo :) teraz już chyba jestem za stara :)Wrzuciłam foto jak wygladałam jak mi odrobineczkę odrosły

    OdpowiedzUsuń