sobota, 1 września 2012

Plan pielęgnacji na wrzesień

Spóźniony ten plan, w zanadrzu jeszcze ze trzy posty, które miałam napisać w sierpniu, ale niestety - 3dniowa awaria internetu w domu, a w pracy tyle roboty, że wychodziłam po 12 godzinach, marząc o weekendzie...

Do sedna więc :)

Opracowałam plan pielęgnacji na miesiąc. Starałam się ograniczyć wybrane produkty - po pierwsze dlatego, żeby zobaczyć co tak naprawdę każdy z produktów robi, a po drugie dlatego, że muszę zdenkować (hihi, jak ja lubię to słowo - kojarzy mi się z imieniem  Zdeněk  ;) ) kilka produktów - olejek Heenara, olejek Amla (nabyty drogą wymianki z Magdą - bardzo dziękuję, kochana :*), Isanę babassu, odżywkę Hegron

To pierwszy taki plan pielęgnacyjny w moim życiu, mam nadzieję, że dzięki niemu uda mi się okiełznać ADHD, które do tej pory skutecznie uniemożliwiało mi cierpliwą, systematyczna pielęgnację i cierpliwą obserwację wyników... Będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi, komentarze, propozycje, porady :)

Codziennie:
- mycie włosów metodą OMO (Isana babassu/Mrs Potters z aloesem - balsam Babydream - Isana babassu)
zamiennie z
- myciem włosów odżywką (Mrs Potters z aloesem/Hegron)
+ zabezpieczenie końcówek (Mythic Oil L'Oreal)

Co 2. dzień:
- olej na skalp i włosy na 2 godziny (Heenara, Amla)

Raz w tygodniu (weekend):
- olej na skalp i włosy na całą noc
- maska nawilżająca/emolientowa (Biovax do słabych i wypadających, Gloria z dodatkami (aloes, miód, gliceryna, olej lniany)

Raz na dwa tygodnie;
- maska proteinowa (Kallos Latte, DIY - żółtka, miód, jogurt, maska lub  laminowanie żelatyną)
- oczyszczanie szamponem z SLS (Barwa)

Suplementy:
codziennie picie drożdży, Calcium pantothenicum 2 tabletki, tran - 1 łyżka

Mam nadzieję, że uda mi się trzymać planu, bo mam straszne problemy z cierpliwością i na pewno będzie mnie ciągnęło do nowych zakupów... A naprawdę chciałabym usystematyzować pielęgnację, żeby już nie słyszeć, że znów tuninguje swoje włosy, podczas moich nieustających eksperymentów ;)

Marta






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz